GREEK REPORTERS: Βίκυ Σταμάτη: Να ερευνήσετε πως ζούσαν οι σύζυγοι και άλλων πολιτικών

Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Βίκυ Σταμάτη: Να ερευνήσετε πως ζούσαν οι σύζυγοι και άλλων πολιτικών




Νέα συνέντευξη μέσα από τον Κορυδαλλό έδωσε η σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου, Βίκυ Σταμάτη, όπου δηλώνει εξιλαστήριο θύμα, ζητάει να ελεγχθεί το πως ζούσαν οι σύζυγοι άλλων πολιτικών και τονίζει ότι έχει εναποθέσεις τις ελπίδες της στο Θεό.



Ειδικότερα, σε συνέντευξη της στην εφημερίδα «Καθημερινή της Κυριακής» η κυρία Σταμάτη μιλάει για τις μίζες και τις offshore εταιρείες στις οποίες φέρεται να εμπλέκεται ο Άκης Τσοχατζόπουλος, το πολυτελές σπίτι στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου, αλλά και τις προκλητικές δαπάνες της.


Η Βίκυ Σταμάτη παραδέχεται για πρώτη φορά ότι δαπανούσε χρήματα του συζύγου της αλλά όπως λέει αυτό δεν είνια ποινικό αδίκημα.


«Ο κόσμος γνωρίζει τις αγορές από επιλεκτικές διαρροές, αλλά δεν γνωρίζει την εμπλοκή μου, γνωρίζει ότι ξόδευα χρήματα για κουρτίνες, για έπιπλα, για παιδικά ρούχα και άλλα, δηλαδή, ότι διήγα άνετο και πολυτελή βίο. Ας υποθέσουμε όμως, ότι αποδέχομαι εν μέρει ότι κατά τη διάρκεια του γάμου μου ζούσα άνετα, καλυπτόμενη από τα εισοδήματα και τις παροχές του συζύγου μου. Αυτό όμως είναι ποινικό αδίκημα;»


Η σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου λέει ότι έχει προσφύγει στην εισαγγελία ανηλίκων για παραβίαση των δικαιωμάτων του παιδιού της και τονίζει ότι η ίδια και το παιδί της είναι εξιλαστήρια θύματα. Ζητά δε να γίνει έρευνα για το πως ζούσαν οι σύζυγοι και άλλων πολιτικών  και πρωθυπουργών, πριν περάσει από «λαϊκό δικαστήριο».


«Δεν άσκησα ποτέ δημόσιο λειτούργημα, δεν υπέγραφα υπουργικές αποφάσεις, δεν ήμουν εγώ μέλος του ΚΥΣΕΑ. Ήμουν μια μέση Ελληνίδα που παντρεύτηκε έναν υπουργό» λέει και προσθέτει «έχω εναποθέσει όλες τις ελπίδες μου στον Θεό. Η δοκιμασία μου αυτή, η κόλαση που βιώνω τώρα, με έχει οδηγήσει σε μονοπάτια αυτοσυνειδησίας, σκέφτομαι πολλά».


«Δεν δέχομαι επισκεπτήρια, αντιμετωπίζω μόνη την καταθλιπτική επιδρομή της μοίρας μου», λέει χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X