GREEK REPORTERS: «Έχω καταψύξει σπέρμα μου από την εποχή που ήταν τούρμπο»

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

«Έχω καταψύξει σπέρμα μου από την εποχή που ήταν τούρμπο»

Η... αποκάλυψη του Σωτήρη Καλυβάτση
Με το πηγαίο χιούμορ του μίλησε ο Σωτήρης Καλυβάτσης για τις γυναίκες, την Αντιγόνη Ψυχράμη αλλά και τη φιλία.
Φυσικά όταν η συζήτηση πήγε στις γυναίκες και στο φλερτ ο ηθοποιός έδωσε... ρεσιτάλ. Στην ερώτηση αν τον φλερτάρου οι γυναίκες η απάντησή του ήταν αφοπλιστική:

«Μόνο αυτές που δεν μπορούν να αντισταθούν στη γοητεία μου. Καταλαβαίνετε, ψηλός, ξανθός, γαλάζια μάτια, δεν θέλει και πολύ».

Όσο για το γάμο τόνισε: «Επιμένω πως είμαι μικρός ακόμα για αυτό κάντε λίγο υπομονή, που θα πάει, θα ωριμάσω κάποτε. Επίσης, σας ενημερώνω πως έχω καταψύξει σπέρμα μου από την εποχή που ήταν τούρμπο».

Ο ηθοποιός ρωτήθηκε και για το τι ήταν αυτό που ερωτεύτηκε στην Αντιγόνη Ψύχραμη. «Την... Αντιγόνη Ψύχραμη» δηλώνει.

Τέλος ο Σωτήρης Καλυβάτσης μίλησε για τη φιλία και για το πώς του φέρθηκαν δικοί του άνθρωποι: «Έχω προδοθεί από ανθρώπους που νόμιζα ότι ήταν φίλοι μου».

pinnokio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X