GREEK REPORTERS: Η Jessica Biel γίνεται Jessica Timberlake

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Η Jessica Biel γίνεται Jessica Timberlake


Η Jessica Biel γίνεται Jessica Timberlake
Θα αλλάξω το επώνυμό μου δήλωσε η γνωστή ηθοποιός Jessica Biel. Η  30χρονη ηθοποιός δεν βαρέθηκε το επώνυμο μου είχε μέχρι τώρα αλλά ο λόγος είναι ότι παντρεύτηκε τον καλό της και θέλει να έχει το επώνυμο του συζύγου της.


Η ηθοποιός παντρεύτηκε την περασμένη εβδομάδα στις 19 Οκτωβρίου στην Ιταλία με τον αγαπημένο της Justin Timberlake.

Η Biel  φόρεσε ένα νυφικό του Ιταλού σχεδιαστή και φίλου της Giambattista Vall

«Ναι, θα αλλάξω το επώνυμό μου», δήλωσε η  ηθοποιός αλλά διευκρίνισε ότι θα κρατήσει το Biel στις επαγγελματικές της υποθέσεις.

«Το επαγγελματικό μου όνομα θα παραμείνει ίδιο, αλλά για την προσωπική μου ζωή θα υιοθετήσω το Timberlake. Ακούγεται τέλειο! Πιστεύω ότι κέρδισα το τζακ ποτ στα ονόματα».

Το ευτυχισμένο ζευγάρι είχε στο πλευρό του, στην γαμήλια τελετή, στενούς φίλους τους και τις οικογένειες τους. Οι καλεσμένοι τους δεν ξεπέρασαν τους 100. Η Jessica Biel φόρεσε στο γάμο της με τον διάσημο ηθοποιό και τραγουδιστή ροζ νυφικό, ενώ στο γαμήλιο πάρτι, ο Timberlake αφιέρωσε στην αγαπημένη του ένα τραγούδι του που δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη.

«Είναι πολύ δύσκολο να βρεις εκείνο το άτομο που θα περάσεις την υπόλοιπη ζωή σου. Όταν το βρεις δεν πρέπει να διστάσεις. Αυτή η δέσμευση είναι ιδιαίτερα σημαντική» δήλωσε η ίδια μετά το γάμο της


madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X