GREEK REPORTERS: Νατασα Καλογριδη: Η φωτογραφία-πρόκληση για τη νέα της παράσταση!

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Νατασα Καλογριδη: Η φωτογραφία-πρόκληση για τη νέα της παράσταση!

Την Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου η παράσταση "Πάττυ Χύμα" ξεκινάει στις 19:00 στο "Υπόγειο" του Ιδρύματος Μιχάλη Κακογιάννη. Η ηθοποιός φορώντας κάτι... λίγα, έχει γραμμένο στο κορμί της το τηλέφωνό της περιμένοντας να την... πάρουνε!


Το δελτίο τύπου
Άκου… Είμαι μία και μοναδική… και ναι είμαι μία star. Είμαι η γυναίκα που πρωταγωνιστεί στην κάθε εποχή!! ΧΑΧΑΧΑ… Πολλά ρωτάς… Αλλά ναι το επάγγελμά μου είναι… Λοιπόν είμαι παγκόσμιο sex symbol ή διεθνές αστέρι του πορνό… Διαλέγεις και (με) παίρνεις! Αποστολή μου η «κακή» εκπαίδευση με αρχές. Γελάς ε;… Με λένε Πάττυ Χύμα and I'm a such a bad girl!
P.S. Don't hit me hard daddy, just call me!
Βασισμένο στο αφήγημα του Πέδρο Αλμοδόβαρ "Πάττυ Χύμα"
Κείμενο-διασκευή: Αλέξανδρος Ρήγας, Αντώνης Καλογρίδης
Σκηνοθεσία: Αντώνης Καλογρίδης
Παίζει: Νατάσα Καλογρίδη
markos.tv


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X