GREEK REPORTERS: Γ. Παπαδάκης: «Έκανα μπαλονάκι την Παρασκευή και τη Δευτέρα ήμουν στη δουλειά»

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Γ. Παπαδάκης: «Έκανα μπαλονάκι την Παρασκευή και τη Δευτέρα ήμουν στη δουλειά»


Ο Παπαδάκης μίλησε για την περιπέτεια υγείας του και τους ομηρικούς καυγάδες με τους συνεργάτες του!
Μια αποκάλυψη που δεν έχει κάνει ξανά, έκανε σήμερα το μεσημέρι ο Γιώργος Παπαδάκης, ο οποίος εξομολογήθηκε ότι υπέστη έμφραγμα μετά τη δουλειά και
υποβλήθηκε σε επέμβαση με μπαλονάκι.

«Δεν έχω λείψει πολύ από την δουλειά  μου. Στις γεννήσεις των παιδιών μου, όταν πέθαναν τα δύο αδέλφια μου και όταν έπαθα έμφραγμα και έκανα μπαλονάκι. Παρασκευή έκανα την επέμβαση και την Δευτέρα ήμουν πίσω στη δουλειά», είπε ο παρουσιαστής.

Μάλιστα περιέγραψε και πώς κατάλαβε ότι υπέστη έμφραγμα.

«Ήμουν πάνω στο μηχανάκι μετά τη δουλειά και επέστρεφα στη δουλειά. Λίγο πριν στρίψω για Πεντέλη ένιωσα έντονο πόνο στο στήθος. Αντί να πάω σε ένα από τα κοντινά νοσοκομεία, πήγα στο κέντρο για να με δει ένας φίλος γιατρός. Με το που τον είδα του είπα λαχανιασμένος “δεν είμαι καλά”. Με έβαλαν αμέσως μέσα για στεφανιογραφία, μπαλονάκι και τη Δευτέρα πήγα για δουλειά», είπε.

Όσο για το πότε σκοπεύει να βγει στην σύνταξη, ο Γ. Παπαδάκης ξεκαθάρισε:

«Εγώ έχω σκοπό να μείνω στη δουλειά άλλα 20 χρόνια. Δεν έχω σκοπό να σταματήσω τη δουλειά. Θα σταματήσω όταν δεν θα έχω τη δύναμη και το πάθος που έχω τώρα».

Ο Γιώργος Παπαδάκης αποκάλυψε επίσης ότι του έχουν προσφέρει πάρα πολλά χρήματα για να φύγει από τον ΑΝΤ1, όμως εκείνος απέρριψε όλες τις προτάσεις, γιατί είχε πολύ καλή σχέση με τον πρόεδρο του σταθμού και γιατί δεν είχε καμία παρέμβαση στην εκπομπή του.

Όσο για το αν θα ασχολιόταν με την πολιτική είπε:

«Δεν κάνω για την πολιτική, θα με έδιωχναν από την τρίτη μέρα. Θα άλλαζα και δεν θέλω να αλλάξω. Άσε που δεν μπορώ την κομματική πειθαρχία».

Ο Γ. Παπαδάκης μίλησε και για το σήμα… κατατεθέν του, τα.. λίγα του μαλλιά τονίζοντας:

«Από τα 24 – 25 άρχισα να χάνω τα μαλλιά μου. Μέχρι  και πριν από τέσσερις, πέντε μέρες είχα πρόταση για να μου βάλουν μαλλιά. Τα έχω βάψει μια , δυο φορές, αλλά ήμουν σαν βουλευτής. Τον κάνει γελοίο τον άνδρα το να βάφει τα μαλλιά του».


star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X