GREEK REPORTERS: Ευαγγελία Αραβανή: «Ίσως ο χορός στο Dancing να ήταν λίγο προκλητικός για μένα»

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Ευαγγελία Αραβανή: «Ίσως ο χορός στο Dancing να ήταν λίγο προκλητικός για μένα»


Ξέραμε ότι είναι μια από τις ωραιότερες Ελληνίδες, αλλά μετά τη συμμετοχή της στο "Dancing with the stars μάθαμε ότι διαθέτει χάρη, ρυθμό και ταλέντο. Μετά την τελευταία Κυριακή μάθαμε επίσης ότι η Ευαγγελία Αραβάνη ακόμη και αν δεν θέλει να το δείξει ή να το παραδεχτεί είναι πολύ,  μα πολύ sexy. Τι λέει η ίδια γι αυτό.


Πώς ένιωσες που ξαναμπήκες στο Dancing;
Μου άρεσε πολύ, γιατί αυτή τη φορά πρόλαβα να ξεκουραστώ και δεν είχα άγχος του διαγωνιζόμενου. Το ευχαριστήθηκα όσο καμία άλλη φορά και ήμουν σε φάση που ήθελα να ξαναχορέψω.


Σου έλειψε η τηλεόραση;
Μου έλειψε γιατί είχε γίνει κομμάτι της καθημερινότητας μου και το είχα συνηθίσει.


Το χορευτικό της Κυριακής ήταν η πιο sexy σου εμφάνιση ως σήμερα;
Ναι σίγουρα ήταν και μάλιστα το σχολίασα και η ίδια λέγοντας ότι έκανα τόσα live και δεν ήμουν sexy ακόμη και σε χορούς που θα έπρεπε να είμαι και τελικά η πιο sexy μου εμφάνιση έγινε τώρα που δεν συμμετέχω καν.
Γιατί συζητήθηκε τόσο πολύ ο χορός σας με την Κατερίνα στο Dancing;
Πιστεύω επειδή είδαν δύο ωραία κορίτσια μαζί και βοήθησε και το γεγονός ότι μέσα στη χορογραφία είχαμε ένα κομμάτι μόνο οι δυο μας και αυτό έκανε τον κόσμο να το συζητήσει. Δεν φταίμε όμως εμείς, η χορογραφία ήταν έτσι sexy.


Γενικά θεωρείς τον εαυτό σου συντηρητικό ή όχι;
Στην πορεία μου όλα αυτά τα χρόνια στο modeling, έχω χρειαστεί να κάνω κάποιες προκλητικές φωτογραφίες ανάλογα με το concept, πάντα όμως ήμουν συντηρητική και πολύ προσεχτική και έχω αποφύγει τις πολύ sexy φωτογραφήσεις, αλλά από κει και πέρα είναι στον άνθρωπο. Δεν είναι τα πόσα ρούχα φοράει σε φωτογράφηση, αλλά τι βγάζει παρά έξω σαν προσωπικότητα και σαν χαρακτήρας.


Σε στενοχώρησε κάτι από αυτά που άκουσες για το χορευτικό σας;
Υπήρχαν πολλά θετικά σχόλια, αλλά και αρκετά αρνητικά του στιλ "Τα πέταξαν έξω και γι αυτό έμεινε η Κατερίνα στο παιχνίδι". Δεν είναι ότι με στεναχώρησε τόσο, αλλά εμείς κληθήκαμε να παρουσιάσουμε κάτι που τελικά ίσως να ήταν πολύ προκλητικό για μένα –γιατί την Κατερίνα την έχουμε συνηθίσει να εμφανίζεται έτσι- αλλά δεν είναι ωραίο ν' ακούγονται ότι βγάλαμε τα ρούχα μας. Το ποιος θα μείνει στο παιχνίδι δεν έχει να κάνει με αυτό, έχει να κάνει με ποιον συμπαθεί και ποιον θέλει να βλέπει το τηλεοπτικό κοινό.


Θα το ξανάκανες;
Μπορεί αν τύχαινε, αλλά αυτή τη φορά με βοήθησε το γεγονός ότι ήμουν με την Κατερίνα. Μόνη μου μπορεί και να μην το έκανα.


Πώς του φάνηκε του Ηλία Βρεττού ο χορός σου με την Κατερίνα; Τι σου είπε μετά;
Από την αρχή όταν είχε μάθει ότι θα χορέψω με την Κατερίνα είχε πει "εντάξει δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι σπουδαίο" και όταν είδε την εμφάνισή μας ολοκληρωμένη δεν είπε κάτι ιδιαίτερο, αλλά έκανε πλάκα και αστειάκια του τύπου "πού πάτε έτσι, γιατί βγαίνετε γυμνές" . Ξέρω όμως ότι του άρεσε.


Χάρηκες που εσύ και ο αγαπημένος σου χορέψατε την ίδια Κυριακή στο ίδιο show;
Μπορεί να ήμασταν εγώ και ο Ηλίας στο ίδιο show, αλλά δεν είχαμε πολλές στιγμές μαζί. Ήταν πολύ πιεστική εβδομάδα και δεν πολυσυναντηθήκαμε, είχε πολύ δουλειά και πίεση, αλλά το χαρήκαμε και οι δυο μας, εκείνος επειδή χόρεψε μετά από ένα χρόνο και εγώ που τους ξαναείδα όλους.


Σε βοήθησε επαγγελματικά το Dancing;
Τη δεδομένη στιγμή δεν μπορώ να πω ναι ή όχι, αλλά σίγουρα είναι ένα παιχνίδι που παρακολουθεί πολύς κόσμος και αποκτάς μεγάλη δημοσιότητα και έχεις ευκαιρία να δείξεις τι άνθρωπος είσαι σαν χαρακτήρας και έμενα αυτό με ενδιαφέρει πολύ. Έχω πάρει θετικά σχόλια από κόσμο που δεν με ήξερε καθόλου ή ελάχιστα και χάρηκα όταν μου έλεγαν ότι έστω και από την τηλεόραση, είδαμε ποια είναι η Ευαγγελία


Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σου
Κάνω ραδιόφωνο από την αρχή της σεζόν για την περιφέρεια και την Κύπρο και τώρα που τέλειωσε το Dancing θα συνεχίσω τα γυρίσματα της εκπομπής "Let's go Greece" η οποία είναι για τα δορυφορικά κανάλια του Ant1και ουσιαστικά δείχνουμε πράγματα κα επιχειρήσεις για τους ομογενείς.


Πόσες ώρες γυμναστική κάνεις τη βδομάδα;
Όλο αυτό διάστημα με το Dancing δεν χρειάζονταν να κάνω κάτι πέρα από το χορό και τις πρόβες, αλλά γενικά δεν είμαι μανιακή με τη γυμναστική. Όλο τον προηγούμενο χρόνο δεν έκανα καθόλου γυμναστική αλλά είμαι τυχερή λόγω κατασκευής και επίσης έκανα πολλά χρόνια κλασικό χορό και με το Dancing και το σώμα μου επανήλθε στην παλιά καλή του κατάσταση.


Τι στερήθηκες από τη διατροφή σου;
Δεν είμαι άνθρωπος των στερήσεων και ειλικρινά δεν έχω κάνει ποτέ δίαιτα, αλλά πάντα προσέχω και αποφεύγω τροφές που ξέρουμε όλοι ότι δεν κάνουν καλό. Δεν κάνω ατασθαλίες, έχω μια ισορροπημένη διατροφή και προσπαθώ να τα συνδυάζω όλα και κρέας και ψάρι και λαδερά και όσπρια.




queen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X