GREEK REPORTERS: Το πρόβλημα της Rihanna και οι φόβοι της

Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Το πρόβλημα της Rihanna και οι φόβοι της


Η Rihanna πόζαρε στο φακό για το γυναικείο περιοδικό «Glamour» και μίλησε γεμάτη απόγνωση για το πόσο εγκλωβισμένη νιώθει εξαιτίας
των παπαράτσι.

«Δυστυχώς δεν μπορώ να πάω όπου μου αρέσει με άνεση. Νιώθω ότι συνεχώς με παρακολουθούν. Πάντα. Θέλω να μαυρίσω και να είμαι τόπλες και ξέρω ότι δεν μπορώ να το κάνω. 

Όταν είμαι στο κρεβάτι μου ξαπλωμένη και οι κουρτίνες είναι ανοιχτές νιώθω ότι με παρακολουθούν. Ότι υπάρχει κάποιος παπαράτσι, κάπου σε μια βάρκα, απέξω και με τραβάει φωτογραφία ή ότι κάποιος άλλος με κρυφοκοιτάζει», λέει η ποπ σταρ και συνεχίζει:

«Βάζουν μερικές φωτογραφίες μου με περίεργους τίτλους. Δεν είμαι έτσι εγώ αλλά δεν υπάρχει τρόπος να μάθουν οι άνθρωποι ποια είμαι. Ευτυχώς που επικοινωνώ μαζί τους με τη μουσική. Η μουσική με βοηθάει να πω την ιστορία μου».





zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X