GREEK REPORTERS: «Έφυγε» σήμερα τα ξημερώματα η Γιάννα Χατζημιχάλη

Τρίτη 10 Απριλίου 2012

«Έφυγε» σήμερα τα ξημερώματα η Γιάννα Χατζημιχάλη

 Η Γιάννα Χατζημιχάλη έπειτα από δυο χρόνια μάχης με την επάρατο νόσο άφησε σήμερα το πρωί την τελευταία της πνοή. Ένα κορίτσι
διψασμένο για ζωή, αφού ποτέ δεν έπαψε να ονειρεύεται και να δουλεύει σκληρά προκειμένου να κάνει πραγματικότητα όλα όσα ήθελε.. Ξεκίνησε ως μοντέλο δουλεύοντας με μεγάλα ονόματα με πρώτη της δουλεία το «Ciao Ant1». Ανέβηκε και στο θεατρικό σανίδι με τελευταία της εμφάνιση στη παράσταση «Η φάκα» στο θέατρο Αθηνά.
Διαβάστε τι έγραψε ο κολλητός της Νάσος Γουμενίδης στο προσωπικό του blog :
Έζησα εδώ και δύο χρόνια τον Γολγοθά της. Ήταν η μικρή αδερφή που δεν απέκτησα ποτέ. Την λάτρευα. Δουλέψαμε μαζί, μιλούσαμε ώρες μαζί. Έφυγε σήμερα το πρωί μετά από δύο χρόνια μάχης με την αρρώστια την κακιά. Δε θα γράψω ρεπορτάζ σήμερα ούτε ψηφιακό επικήδειο. Το μόνο που θα πω είναι ότι θα μου λείψει πολύ… Καλό ταξίδι Γιαννάκο μου. Ήσουν δυνατή πολύ. Πονούσες αλλά δε μιλούσες… Άλλες φορές δήλωνες παραίτηση και άλλες ήσουν η πρώτη που ανέπνεε βαθιά για να πάρει κάθε ικμάδα ζωής! Θα μου λείψεις ρε αλητάκο και το ξέρεις. Καλό ταξίδι και όταν φτάσεις εκεί ψηλά… Κοίτα να ποζάρεις όπως ξέρεις! Μετά την 11η Μαΐου ημέρα που έφυγε ο αδερφός μου και η 10 του Απρίλη μένουν μέσα μου για όσο θα ζω!

ENTERTV.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X