GREEK REPORTERS: Quess who... (φωτό)

Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Quess who... (φωτό)



Άραγε ποιος τραγουδιστής θα τολμούσε να κάνει μία τέτοια φωτογράφηση; Φωτογραφήθηκε γυμνός με μία τούρτα στο χέρι και στη συνέχεια την «έριξε»... στα μούτρα του!
Ο λόγος για τον... 
Κώστα Μαρτάκη, ο οποίος έκανε αυτή την εκκεντρική φωτογράφηση για το alltrends!
Ο Κώστας Μαρτάκης σε συνέντευξή που παραχώρησε μεταξύ άλλων αποκάλυψε πώς έχει δανείσει χρήματα σε δικούς του ανθρώπους: «Ναι σε αρκετούς δικούς μου ανθρώπους έχω δανείσει. Κι εγώ είχα χρειαστεί μια περίοδο και δανείστηκα χρήματα από τον πατέρα μου. Όλοι νομίζουν ότι επειδή είμαι τραγουδιστής, κερδίζω εκατομμύρια. Αυτό δεν ισχύει»! Μάλιστα, ο Κώστας αναφέρθηκε και στην προσωπική του ζωή: «Χαχα,ναι, έχω απογοητευτεί ερωτικά... όπως όλοι οι άνθρωποι. Απογοήτευση-απογοήτευση όμως, πέρασα πριν ξεκινήσω το τραγούδι». Από τότε που ξεκίνησε το τραγούδι έκανε δύο σχέσεις: «Δυο, αλλά δεν κράτησαν πολύ. Η μεγαλύτερη μου σχέση κράτησε περίπου 2 χρονιά και ήταν πριν ξεκινήσω να τραγουδάω. Αφότου ξεκίνησα το τραγούδι κρατούσαν μόνο μερικούς μήνες. Όταν όμως είμαι σε μια σχέση παθιάζομαι, είμαι γενικά σχεσάκιας πολύ».

πηγή: gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X