GREEK REPORTERS: Ελ. Μελέτη: Ή θα έμενα άνεργη, ή θα μεταφερόμουν μεσημέρι!

Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Ελ. Μελέτη: Ή θα έμενα άνεργη, ή θα μεταφερόμουν μεσημέρι!

Στο στούντιο του «Πρωινού mou» βρέθηκε η Ελεονώρα Μελέτη το πρωί της Δευτέρας και η παρουσιάστρια μίλησε στη Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Λιάγκα για όλα! Από την «καυτή»,
πολυσυζητημένη της εμφάνιση στην παραλία… μέχρι τη μεταφορά της στη μεσημεριανή ζώνη του Star.

Για τις φωτογραφίες της με μαγιό και όσους μιλούν για επεξεργασία των συγκεκριμένων φωτογραφιών, η Ελεονώρα έσπευσε να ξεκαθαρίσει πως σίγουρα έχουν υποστεί κάποια μικρή επεξεργασία, ωστόσο επεσήμανε πως αν δεν ένιωθε άνετα με το σώμα της δε θα φορούσε ένα τόσο αποκαλυπτικό μαγιό.

Απαντώντας σε ερώτηση του Γιώργου Λιάγκα για το ποιος είναι ο ιδανικός άντρας για εκείνη δήλωσε πως δεν θεωρεί ότι υπάρχει ο «ιδανικός». «Η αλήθεια είναι πως ιδανικός άνδρας δεν υπάρχει, όπως δεν υπάρχει και ιδανική γυναίκα. Απλώς ο πιο ιδανικός είναι εκείνος που έρχεται πιο κοντά σε σένα και στην κοσμοθεωρία σου. Αυτό που εγώ δεν αντέχω, είναι τους... γκόμενους του καναπέ ! Αν έρθει η Κυριακή και δεν έχει να μου προτείνει τίποτα, τότε η σχέση μας είναι ήδη στα Τάρταρα. Θέλω ο σύντροφός μου να είναι δραστήριος, να του αρέσει να ταξιδεύει, να του αρέσει να κάνει διάφορα πράγματα...», είπε η Ελεονώρα, ενώ αποκάλυψε πως πρόσφατα είχε σχέση για τέσσερις ολόκληρους μήνες χωρίς να καταλάβει κανένας τίποτα.

Όσο για το σε ποια φάση βρίσκεται τώρα προσωπικά; «Όσο γι ΄αυτή την εποχή επειδή με ρωτάτε, έχω να σας πω, πως διανύω μία πιο... παραγωγική εποχή, άλλωστε είναι Άνοιξη και τα πάντα ζευγαρώνουν», είπε η Ελεονώρα για να συνεχίσει: «…. Σε σχέση με τους άνδρες είμαι ιδιαίτερα επιλεκτική... Τόσο που με έχουν πει μέχρι και ξενέρωτη κατά τη διάρκεια του φλερτ. Το ξέρω ότι η εικόνα που βγαίνει προς τα έξω από τα media δεν είναι αυτή, αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Για να καταλάβετε, δεν έχω κάνει ποτέ one night stand. Πάντα έχω στην ζωή μου σχέσεις...».

Για την πολυσυζητημένη «μετακόμιση» της «Πρωινής Μελέτης» στη μεσημεριανή του Star, η Ελεονώρα είπε: «Οι πρώτες προσεγγίσεις έγιναν πριν από δύο χρόνια... Όμως, όσο υπήρχε πρωινό, εγώ είπα ότι δεν κουνιέμαι, ότι δεν το εγκαταλείπω... Τώρα, δεν είχα επιλογή... ή θα έμενα άνεργη ή θα έκανα αυτό που θα κάνω τώρα... Όσο αφορά δε στην εκπομπή, η εκπομπή θα είναι ίδια... Για μένα για την ψυχολογία μου, η αλλαγή είναι μόνο χρονική», ενώ για το κόψιμο του «Made in Star», ανέφερε: «Τη στενοχώρια του ότι κόβεται μία εκπομπή και ότι κάποιοι άνθρωποι χάνουν τις δουλειές τους, δεν την νιώθω μόνο με την εκπομπή της Νικολέττας. Τη νιώθω για όλες τις εκπομπές της τηλεόρασης και τους ανθρώπους τους. Ζούμε σε αυτό το κλίμα από πέρσι. Από την άλλη ,όμως, είναι σημαντικό για μένα το γεγονός ότι έχουμε μια άλλη εκπομπή που εξακολουθεί να υπάρχει και 15 ακόμα οικογένειες θα μπορέσουν να συνεχίσουν να κάνουν την δουλειά τους…».

Τέλος, για την Ελένη Μενεγάκη και τον ανταγωνισμό, η Ελεονώρα είπε: «Έτσι κι αλλιώς στην τηλεόραση πάντα θα έχεις κάποιον απέναντί σου, πάντα θα έχεις ανταγωνισμό. Θα έχω την Ελένη απέναντί μου, όπως είχα τόσα χρόνια όλους τους αξιότιμους κυρίους της ενημέρωσης…».

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X