GREEK REPORTERS: Άννα Βίσση: «Έχω ρίξει το κασέ μου. Θα τραγουδούσα και χωρίς λεφτά»

Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Άννα Βίσση: «Έχω ρίξει το κασέ μου. Θα τραγουδούσα και χωρίς λεφτά»




Η Άννα Βίσση μίλησε σε συνέντευξή της για
την κρίση, τις αμοιβές της αλλά και για τον έρωτα.
Η τραγουδίστρια αποκάλυψε στα «Κορίτσια για σπίτι» ότι δεν είναι ερωτευμένη αυτή την περίοδο κι αυτό είναι κάτι που φαίνεται, ενώ δήλωσε ιδιαίτερα ευτυχισμένη για την πορεία της δουλειά της. Η συνεργασία της με τον Νίκο Καρβέλα είναι μαγική, όπως είπε, καθώς είναι η γνωστή χημεία που όλοι ξέρουμε. Όσον αφορά στην κρίση που υπάρχει στη χώρα μας, η Άννα Βίσση δήλωσε ότι δεν έχει κόψει κάποια συνήθειά της, αφού ποτέ δεν έκανε ψευτολαμπερή ζωή.
Οι συνήθειές της ήταν απλές, οι φίλοι της, το σινεμά και η δουλειά της και αυτό συνεχίζει να κάνει. Παράλληλα παραδέχτηκε ότι λατρεύει τη δουλειά της και, αν και τραγουδάει πολλά χρόνια, μέσα της νιώθει ένα παιδί. Μάλιστα δε δίστασε να αποκαλύψει ότι έχει ήδη ρίξει το κασέ της και εξήγησε: «Σαφώς κανείς πρέπει να πληρώνεται αυτό που αξίζει και προσφέρει. Δεν ξέρω αν αυτό γίνεται, μπορεί να έχω πληρωθεί και λιγότερα απ' όσο άξιζα, μπορεί για κάποιους να έχω βγάλει πολλά λεφτά, ένα όμως είναι σίγουρο: ότι εγώ δε δούλευα ποτέ γι αυτά τα λεφτά», είπε ενώ συνέχισε λέγοντας ότι αν ήταν τέτοια η κατάσταση, η ίδια θα τραγουδούσε και χωρίς λεφτά.
Τέλος, η τραγουδίστρια αποκάλυψε ότι θα περάσει το Πάσχα στη Νέα Υόρκη με την κόρη της, Σοφία!
πηγή: gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X