GREEK REPORTERS: Το ξέσπασμα γνωστού ηθοποιού!

Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Το ξέσπασμα γνωστού ηθοποιού!



Για το δάνειο που πήρε και για τις δυσκολίες της αποπληρωμής του μίλησε
γνωστός ηθοποιός λέγοντας μεταξύ άλλων πως: «Αν κάποια στιγμή δεν έχω να πληρώσω, ας μου το πάρουν, τούβλα είναι!»
Στις δύσκολες εποχές που ζύμε, ξέρει να ζει φθηνά; «Όχι, κανένας Έλληνας δεν το ξέρει, νομίζω όλοι προσπαθούμε να το ανακαλύψουμε τώρα. Μπήκα και εγώ στον κόπο να κάνω καλύτερη τη ζωή μου. Γιατί μου έδιναν τη δυνατότητα τάχα μου, δήθεν. Έπεσα στην παγίδα του δανείου για να αποκτήσω ένα σπίτι, γιατί δεν είχα άλλον τρόπο να το κάνω. Φαντασιωνόμουν, βέβαια, ότι απέκτησα ένα σπίτι, γιατί θα το έχω στην κατοχή μου τριάντα χρόνια μετά. Αυτό το ήξερα εξαρχής, το αγόρασα σαν να αγόραζα μια τυρόπιτα, δεν του έδωσα μεγάλη σημασία. Και αν κάποια στιγμή δεν έχω να πληρώσω, ας μου το πάρουν, τούβλα είναι! Δεν θα χτιστώ μέσα στα μπετά, ας το πάρουνε και ας το βάλουνε εκεί που ξέρουν! Δεν με ενδιαφέρει καθόλου» τόνισε στην Espresso o Αντώνης Λουδάρος.
πηγή: gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X