GREEK REPORTERS: Νίκος Ορφανός: «Το Twitter το βαριέμαι γιατί είναι ένα ατέλειωτο καφενείο»

Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Νίκος Ορφανός: «Το Twitter το βαριέμαι γιατί είναι ένα ατέλειωτο καφενείο»



Ο Νίκος Ορφανός δεν έχει και τόση επαφή με το Internet, το Facebook και το Twitter, όπως ο... Κίτσος.
«Το Twitter το βαριέμαι γιατί είναι
ένα ατέλειωτο καφενείο, όπου ο καθένας λέει από μια μπούρδα και σπανίως βρίσκεις κάτι έξυπνο να διαβάσεις. Ενώ έχω λογαριασμό, δεν γράφω τίποτα. Απλώς, παρακολουθώ κυρίως τον λογαριασμό του Γιάννη Πετρίδη, που ανεβάζει ειδήσεις για τη μουσική. Κατά τα άλλα, έχω τη σελίδα μου στο Facebook και παρακολουθώ παρά πολύ την τεχνολογία. Πάντως, γκατζετάκιας δεν είμαι. Τα χρησιμοποιώ για όσο με βολεύουν στη δουλειά μου. Ούτως ή άλλως, το μέλλον δεν υπάρχει χωρίς τα social media. Πάει τόσο πολύ γρήγορα αυτό το πράγμα, που όποιος αρνείται ή δεν προλαβαίνει να το παρακολουθήσει σε λίγο θα νιώθει σχεδόν αναλφάβητος» τόνισε ο ηθοποιός σε καθημερινή εφημερίδα.
πηγή: gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X